středa 18. července 2012

Sobota - Valletta

 S kamarádkou z Prahy jsme se rozhodly, že vyrazíme o Sobotě do Valletty.  Já vím, řeknete si, ať chodím s nějakými cizinci. Jenže všichni cizinci se vyvalují u bazénu a i když jsem jim to nabízela, tak se nikomu nechtělo. Tím pádem jsme si udělaly menší dámskou jízdu a vyrazily samy ve dvou. Autobus byl narvaný a cesta tam trvala docela dlouho, takže jsme byly šťastné, když už jsme se dostaly z toho busu :).
Zamířily jsme po hlavní a prohlížely si jednotlivé obchůdky a povídaly si.

Hlavní ulice

Snímek z Anglie ..

Slunečná Anglie? 

Nádherný výhled



Zamířily jsme směrem k moři odkud byl nádherný výhled. Udělaly pár fotek a po hradbách se vydaly směrem k válečnému muzeu, které jsme obešly a dostaly se na opačné pobřeží Valletty.  Sešly jsme úplně dolů k vodě a pokračovaly dál podél Valletty.
Nenápadně jsme si udělaly fotku na loďce :D

Ta velká loď nás tak fascinovala, že jsme si s ní pak udělaly fotku.

A prý, že se mi nevleze na jeden snímek...

S Janou a naší lodí :)
Vyšplhaly jsme po mnoha schodech nahoru na hlavní třídu a rozhodly se, že si dáme zmrzlinu. Já si dala malagu a pistácii. Ty zmrzliny mi budou chybět :D.


Ještě jsme Vallettu prolezly mnoha uličkami, prošly si pár obchodů a udělaly pár snímků.


Proč se neosvěžit přímo na nádvoří

Další fotka s palmou :D. To holt v Brně neseženu.

Autobusové nádraží ve Vallettě
 Zpátky jsme vystoupily ve Sliemě a prošly jsme se zátokama, daly si další zmrzlinu a nakonec skončily v obchodním centru pod Hiltonem. Zde jsme nakoupily suroviny na salát a... na bramboráky! Večer jsme jich udělaly strašně moc, slezli se na ně snad všichni Češi z okolí a pochvalovali si je :).



Bramboráky!

 Omlouvám se, že nepřidávám moc fotek, ale já opravdu nestíhám...Snažím se teď užít ty poslední dny na max :).

Žádné komentáře:

Okomentovat