pondělí 16. července 2012

Bugibba podruh

Tak jsem v pátek odpoledne vyrazila podruhé do Bugibby, abych si prošla druhou část. Opět jsem se stackla v traffic jam po dobu 45 minut. Když jsem dorazila, zamířila jsem k pobřeží. Docela foukal vítr, takže jsem chvilkama litovala, že jsem nevyrazila na pláž :D (byly vlny) .

Foukal větříček

Mám dlouhý nohy :D Aspon můj stín :D
 Poté jsem se vydala menšíma pěšinkama směrem k moři. Nejdříve to byly docela hezké pěšinky, poté jsem si už musela začít hrát na kamzíka a přeskakovat z jednoho kamene na druhý, i když jak víte, tak toto dělám moc ráda :D.
Vlevo nebo vpravo?
Vybrala jsem si na to skákání super boty... :D (nepočítala jsem s takovouto cestou, když jsem si je brala)

Prostě krása...


Byly vlny :) 

A já měla skvělej účes díky větru :)

Bugibba

Naše restaurace ♥

Toto bych raději nekomentovala... Prodávají tu trdélník za 50kč, kterej je 2-3x větší jak ten v ČR, prostě jsem neodolala :D

Na večer jsme šla pak ke Sklenářům, což bylo velmi milé setkání a užila jsem si to :).

Žádné komentáře:

Okomentovat