čtvrtek 12. července 2012

Mellieha Bay


Je středa a já jsem po škole vyrazila směr Mellieha bay. Na autobusové zastávce jsem se potkala s novými známými ze Španělska (španělský pár 29/30 let), tak jsme si tam ještě docela hezky popovídali. Bohužel autobus ne a ne jet a nakonec jsme na něj čekali hodinu. Mezitím se k nám přidal jeden místní, který nám trochu popovídal o Maltě a já jsem se ho zeptala na ty staré žluté autobusy. Prý už je to rok, co nejezdí a byli nahrazeny tady tímto a to z důvodu zastaralého systému, žádné klimatizace a řidiči prý byli arogantní.
Po hodině konečně bus dojel a já se španělským párem nastoupila. Oni jeli pouze do Bugibby, kde já přestoupila směr Mellieha.
Hodina díky čekání nakonec trvala 2 hodiny, ale po nich jsem konečně uviděla dlouhou bělostnou pláž, trošku zanešenou. Schovala jsem si věci do stínu a vrhla se konečně po roce opět do moře. Bylo pěkně ledový :D.






Aneb Mellieha známá tím, že ujdete x metrů a stejně je vám voda po kolena.


Fajn hrát si s podvodním foťákem :D


Užívám si s Drobkem moře :) :D
Prej střední porce... kdybych to věděla tak si dám XXS, i když by mě zajímalo, jak by vypadala velká porce. :D

Moje nové zázemí

Aneb obchůdek se zmrzlinou

Pak už jsem dorazila úspěšně domů a nachystala se na pozvání od Santových, které bylo fajn. (Ochutnala jsem šneka :/)

Žádné komentáře:

Okomentovat