středa 11. července 2012

3.den

V úterý dopoledne jsem toho moc nenaspala a po snídani jsme se sbalila a vyrazila směr Buggiba a . Zjistila jsem odkud jezdí autobus, u řidiče si koupila celodenní lístek (nejvýhodnější). Po cestě aquapark, Ondráškovy pozůstatky na Maltě a poté konečně nádherná zátoka Salina Bay . Nebyla jsem si jistá vystoupením do té chvíle, kdy se předemnou zjevil velký nápis McDonalds. Jojo, starý, dobrý McDonalds. 
McDonalds!
Vystoupila jsem tedy u něj a nejdříve se vydala na západ směrem ... Opět jsem šla přes poledne a bohužel v uličkách bylo díky tomu na zdechnutí. 


Fascinují mě názvy domů...
Něco pro rodiče :)


Tady to jsem si taky hned pamatovala :).




Budu si dělat fotku se všema typickýma rostlinama na Maltě! :D
Dorazila jsem až do San Pawl, kde sem to otočila vrátila se po stejné trase zpět k McDonaldu. Před McDonaldem prodávali opět skvěle vypadající zmrzlinu, které jsem neodolala a dala si skvělou Malagu s dost kyselým, osvěžujícím citronem.

Mmmm


Sedla jsem si s ní na skály u moře, kde jsem díky tomu znovu nabrala síly a mohla se tentokrát vydat na východ a začít se svojí honbou za naší oblíbenou restaurací. 


Prošla jsem si pár suvenýrů a díky tomu i nabrala inspiraci, co komu dovezu (muhehe máte se na co těšit :D ). 


Nechcete někdo dovézt?:)


Už jsem to začínala vzdávat a přemýšlela o jiné alternativě oběda, když tu... vedle mě prosklené dveře. Nakoukla jsem dovnitř a stačil jediný pohled na tu skleněnou vitrínu se zákuskama a věděla jsem, že jsem na místě. Nostalgicky jsem usedla na naše místa, bohužel ale za mnou přišel s tím, že v té oblasti nefunguje klimatizace a mám si přesednout :D.
Objednala jsem si Pizzu Fungi.




Výtečná, bohužel jsem musela jeden kousek nechat, abych měla ještě dostatek místa na... Lemon Meringue. Brrr, to bylo tak přeslazený i na mě, ale byl to Meringue a ten chutná vždycky skvěle! :) I když ted sladké na několik dní vynechám, kromě teda zmrzliny :D ( odsunula jsem si kvůli tomu Mdinu na další týden, abych si Fontanelu mohla vychutnat pořádně).
Lemon Meringue ♥
Poté co jsem dojedla nastala vtipná situace, protože mi za hodinu začínala hodina angličtiny a já nevěděla odkud jezdí autobusy. Tak jsem vesele pobíhala mezi suvenýry a ptala se Malťanů kudy tudy k autobusu, který jede přes Pembroke. Díky několika jsem to našla a k tomu jsem stihla i hodinu angličtiny :).



Waterpolo mi už chybí..

Omlouvám se, že přidávám s odchylkama, ale to jinak nejde. Ten internet je tu neskutečným způsobem pomalý a než se mi nahrají fotky na blogger, tak to zabere i hodinu. Jinak začínám mít puchýře na nohou, asi bych si měla dat oddech nebo koupit lepší boty :/ :D.A nemyslete si, že tu pořád jím, což může dle fotek vypadat. Já tu spíš jíst nestíhám :) :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat