pátek 27. července 2012

Pondělí

Popravdě pondělí jsme strávila na skálách, ve škole a u bazénu. Ovšem večer! Večer jsme se sbalili a cca skupinka o 11 lidech (Češi, Turci, Ukrajinka, Francouz) jsme vyrazili na tradiční maltskou večeři.
Měli sme odvoz do tradiční maltské restaurace kus ve vnitrozemí.

Nevím co psat...řeknu to asi tak, jedli jsme od 21:00-24:00.
Snědli jsme :
tradiční maltská pomazánka + tradiční maltských chléb
šneci
králík + hranolky + kůň
buráky
vodní meloun + halva
A vypili:
víno + vodu

Mno...je to šílený, asi ste se pozastavili nad tím koněm. Já jsem si popravdě koně neobjednávala, pouze jsem ochutnala jednou soustíčko. Jinak jsem byla na králíkovi.
Tady dávám na ukázku pár fotek:
To červený je maltský chléb. To nalevo dole je ta pomazánka z fazolí (zajímavá, ale že by měla nějakou pořádnou chut to ne) a napravo dole jsou sušenky na nabírání té pomazánky.

Miska šneků, aneb jsem odbornice na vytahování šneků z ulity :/ :D. Všechny jsem to tam učila, protože už jsem měla zkušenost z večeře se Santovými.

Dvě blondýnky se šneky

Králík...celej králík, včetně hlavy, kterou si nakonec nikdo nedal, protože tam ještě byly zuby...a všichni jak tu hlavu viděli, tak je přešla chut na jídlo.

Robin (Čech) a kůň. malinko jsem od něj ochutnala a chutná to jako normální guláš...dokud si neuvědomíte, že jíte koně.

Můj skrovný talíř :D. Dobře pak ještě něco přibylo, ale ne zas moc :D
Hrozně toho zbylo. Kor toho králíka. Daly jsme si ho dohromady ve 4 holkách...a dost ho stejně zbylo a to si ho vzali i kluci...a víte pro kolik lidí je ten králík dělán? Pro dva...

Do Pembroke jsme dojeli přejezení neskutečným způsobem, ale byla to rozhodně skvělá zkušenost :).

Žádné komentáře:

Okomentovat